فروش ویژه ادکلن مردانه و زنانه اورجینال 100% اصل
عطر زنانه ،عطر مردانه،ادکلن زنانه،ادکلن مردانه،بوی ماندگار،عطر و ادکلن اصل،عطر و ادکلن اورجینال،عطر و ادکلن اسپورت


شانه لیزری پاور گرو

دیگر نگران کم مویی و کم پشت بودن مو های خود نباشید

شانه لیزری پاور گرو جدید ترین شانه لیزری شخصی و خانگی دنیا … رهایی از طاسی و ریزش موها
قابل توجه شما که موهایتان در حال خالی شدن و ریختن است و یا موهایتان کم پشت شده است شما با استفاده از شانه های لیزری پاور گرو می توانید از ریختن موهایتان بطور قابل توجه ای جلوگیری نمائید و نیز موهای ریخته خود را به مرور باز یابید.

شانه

قیمت 38,000 تومان


در تمام دنیا مردان و زنان به یک نسبت نگران از دست دادن موهای خود هستند . برای جلوگیری از ریزش مو چندین روش وجود دارد مانند : استفاده از ماینوکسیدیل و فناستراید که به علت عوارض جانبی و مصرف مادام العمر خیلی سخت و هزینه بردار می باشد روش دیگر عمل جراحی و کاشت مو که فرد باید به طور مداوم تحت نظر پزشک باشد و تراکم مو آنچنان زیاد نمیگردد و یا ترمیم موهای خود بدون عمل جراحی می باشد و …
اما روش راحت تر و مطمئن تر و ایمن تر نیز وجود دارد آن هم استفاده از اشعه لیزر سرد با قدرت پائین است.
لیزرتراپی با شانه لیزری power grow جدید ترین روش پزشکی برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین محرک قوی رویش مجدد موها می باشد.
درمان ریزش مو در زنان و مردان و افزایش تراکم موها و نیز تقویت موهای ضعیف و رشد موهای ریخته شده بطور قابل توجه توسط شانه لیزری مو پاور گرو.
این محصول ترکیبی از یک لیزر کم توان و یک شانه است.
وقتی شانه لیزری را میان موها حرکت می‌دهید لیزر بر روی پوست سر شما و بر روی ریشه موهایتان تاثیر میگذارد. این محصول تنها فراورده بدون دارویی است که به قصد استفاده خانگی برای جلوگیری از ریزش مو ساخته شده است.

شانه

قیمت 38,000 تومان


استفاده از لیزر کم توان تا پیش از این در مراکز و کلینیک های لیزر مو سراسر کشور و با هزینه بسیار زیاد میلیونی انجام می شد که با آمدن دستگاه لیزری پاور گرو ( شانه لیزری) لیزر به خانه عموم مردم راه یافت البته دستگاه های لیزری خانگی دیگری چون دستگاه لیزری اپیلاسیون نیز کم کم راه خود را به خانه های افراد باز نموده است.

شانه لیزری پاور گرو محبوبترین دستگاه درمانی سال برای جلوگیری از طاسی در 57 کشور جهان شناخته شده است. نتیجه شانه لیزری پاور گرو تا 95% رضایت مندی مشتری داشته است . پاورگرو تنها درمان غیر دارویی برای ریزش مو می باشد که مجوز های FDA و CE را گرفته است. انجمن پوست و موی آمریکا شانه لیزری پاور گرو را یک دستگاه موثر با عملکرد قوی ارزشیابی کرده است. بیشتر ستارگان سینما و افراد سرشناس برای جلوگیری از ریزش و تقویت موهای خود بجای استفاده از شانه عادی از شانه لیزری پاور گرو استفاده می کنند. مکانیسم این دستگاه جان بخشی به ریشه مو و تقویت چند باره آن است و بر روی آقایان و خانم ها به یک اندازه تاثیر دارد.

شانه

قیمت 38,000 تومان

مزیت های شانه لیزری پاور گرو :

رویش مجدد موهای ریخته شده

قطع شدن ریزش مو

افزایش سرعت رشد مو

سریع ، آسان و مطمئن تراز سایر روش ها

کارا و اثر بخش در کمترین زمان ممکن

بدون عوارض جانبی

کم حجم و قابل حمل

شانه

قیمت 38,000 تومان



قابل استفاده در منزل، محل کار، آرایشگاه و کلینیکهای زیبائی

دارنده گواهینامه سازمان بهداشت و داروی آمریکا (FDA)

دارنده مجوز بهداشت اروپا (CE)

مورد تایید متخصصین مو در ایران

تقویت ساقه موهای نازک تا ۱۰ برابر

قابل استفاده در افراد کاملا طاس جهت تولد دوباره مو

تکنولوژی و عملکرد شانه پاور گرو :

شانه لیزری پاور گرو شامل دو بخش مهم است : لیزری با رویکرد درمانی برای بخشیدن حیات دوباره به ریشه های موی مرده و دیگری ماساژور مو که بر روی پوست سر کشیده شده و از طریق خونرسانی باعث ضخیم و پر پشت شدن مو می گردد لیزر پاور گرو (با طول موج ۹۸۰ نانومتر) ریشه موی مرده را ابتدا تحریک کرده و به آن حیات دوباره کمی می بخشد سپس ماساژور Power Grow با خون رسانی های مجدد ریشه را تقویت می کند. بدین صورت که افرادی که قبلا طاس بوده اند ابتدا موهای کرکی شکل بسیار نازک در آورده و بعد با ماساژ دادن آنها با ماساژور دستگاه ساقه آنها را تقویت کرده و دارای موهای نازک می گردند که با ادامه ماساژ و لیزر تراپی این موهای نازک بعد از مدتی تبدیل به موهای معمولی و ضخیم تر می گردند.

شانه

قیمت 38,000 تومان

نحوه استفاده از دستگاه:
نحوه استفاده بسیار ساده کافی است که در روز یک بار بجای استفاده از شانه معمولی از پاورگرو استفاده کنید.


منبع و سايت اصلي محصول



برای دیدن سایر عطر و ادکلن های اصل اینجا کلیک کنید




ارسال توسط عطر زنانه ،عطر مردانه،ادکلن زنانه،ادکلن مردانه،بوی ماندگار،عطر و ادکلن اصل،عطر و ادکلن اورجینال،عطر و ادکلن اسپورت

 

 

قويترين نرم افزار ساخت آهنگهای الکترونیک و تکنو

 قويترين نرم افزار ساخت و اديت موسيقي

قدرت بالا در ساخت موسيقي

افكت هاي مختلف

اضافه كردن آهنگ هاي ديگر به آهنگ خودتان

ميتوان انواع سبك هاي موسيقي را ساخت

با قابلیت های ویژه همراه با دهها نمونه آماده وجذاب

2DVD

به همراه کتاب موسیقی

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

بسياري از امور مربوط به موسيقي امروزه توسط نرم افزارها و سيستم هاي كامپيوتري صورت مي گيرد . بسياري از دستگاه هاي صدا برداري و تركيب صداي پيشرفته امروزي در كنار خود از يك سيستم كامپيوتري نيز استفاده مي كنند و كار با نرم افزارهاي اين سيستم ها اجتناب ناپذير مي باشد. در اين ميان نيز بسياري از شركت هاي نرم افزاري كه در زمينه ساخت نرم افزارهاي ويرايش صدا و يا موارد مشابه فعاليت مي كنند ، بسته به نوع توان خود اقدام به توليد نرم افزارهايي مي نمايند كه براي رفع نيازهاي كاربران در زمينه آهنگسازي و صدابرداري كاربرد دارد.
 

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

سري نرم افزارهاي خلق موسيقي هايدر سبكهاي مختلف با قابليت هاي بسيار زياد

برنامه اي جديد و قدرتمند با طرز كاري بسيار آسان براي خلق و ويرايش فايل هاي صوتي و موسيقي مي باشد. از ويژگي هاي اين برنامه مي توان به 99 خط صوتي استريو با قابليت ويرايش اشاره نمود. قطعات به صورت كليپ هاي صوتي مي باشد كه در برگيرنده انواع آلات موسيقي مانند : پيانو - ارگ - گيتار - جاز - پركاشن و ... و صداهاي مختلف هستند. همچنين مي توانيد از وجود افكت هاي مختلف صوتي كه در برنامه وجود دارند براي ايجاد موسيقي هاي شخصي خود استفاده نماييد.
 

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

قدرت بالا در ساخت موسيقي

 قدرتمندترين نرم افزار ساخت و

تنظيم آهنگ با كامپيوتر

 

قيمت : 7800تومان
قيمت : 6500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

 يك DJ واقعي شويد

اضافه كردن آهنگ هاي ديگر به آهنگ خودتان

ميتوان انواع سبك هاي موسيقي را ساخت

 

                    

 

این محصول دارای شماره مجوز 1023065 و 9786005096361: ISBN میباشد

منبع و سايت اصلي محصول

 

 

برای دیدن سایر عطر و ادکلن های اصل اینجا کلیک کنید




ارسال توسط عطر زنانه ،عطر مردانه،ادکلن زنانه،ادکلن مردانه،بوی ماندگار،عطر و ادکلن اصل،عطر و ادکلن اورجینال،عطر و ادکلن اسپورت